Service

Op deze pagina vind je alle informatie over het bestellen en betalen van je bestelling, de bezorging, ons retourbeleid en de garantie.

Heb je alsnog vragen? Geen probleem, wij helpen je graag verder. Stuur een e-mail naar: klantenservice@dorivit.nl of bel naar 085 273 17 55. 

Klachtenregeling

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@dorivit.nl.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.
Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Stuur een e-mail naar klantenservice@dorivit.nl of bel naar 085 273 17 55.

Wij helpen u graag verder!

Dorivit BV

Monitorweg 1
1322 BJ, Almere
klantenservice@dorivit.nl
085 273 17 55
Kvk-nummer: 62433598
BTW-nummer: NL854816318B01